14 Şubat 2014 Cuma

Çocukluğumdan Bir Hatıra

Bugün yatak odam için nevresim takımı alışverişi yapmaya çıktım. Gezdiğim mağazalarda çok güzel nevresim takımları vardı. Nevresim takımlarının yanında daha pek çok şeyde beğendim. Ama bugün ki alışverişimi asıl tamamlayan nokta, aldığım yatak örtüsü oldu. Bu yatak örtüsü neredeyse uzun zamandır aradığım bir şeydi. Bu yatak örtüsünü ben çocukken annem kullanırdı ve benim çok hoşuma giderdi. Yıllar sonra tabi ki ben onun modası geçti diye düşünürken, birden bir mağazada tekrar karşıma çıktı. Görür görmez fiyatını dahi sormadan satın aldım.
Bu yatak örtüsü bana çocukluğumdan bir hatıra gibi geldi. Bunun için benim çok değerli. İyi ki nevresim takımı almak için çıkmışım. Tüm gün boyunca, bu yüzden moralim çok yerindeydi. Ayrıca güzel havanında tadını sonuna kadar çıkarma imkanım oldu. Eve döner dönmez yaptığım ilk şey bana annemi ve en çokta çocukluğumu hatırlatan o yatak örtüsünü yatağıma sermek oldu. Sanki onu yatağıma serdikten sonra odam başka bir havaya, başka bir atmosfere kavuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder