12 Eylül 2013 Perşembe

Ofisi Taşımak

Geçenlerde ofisi taşıdık. Ofisi taşırken birtakım fazlalıklar ortaya çıktı. Ben bütün fazlalıkları atmaktan yana olduğumdan hemen patrona "Bunları atalım mı?" diye sordum. Tabi benim bu sorumu hemen cevapladı ve bütün fazlalıkları attık. Ofis mobilyaları seçerken çok titiz davranmış olmasına rağmen 3 masamız fazlalık oldu ve bizde onları 2. el eşya alan birine vermek zorunda kaldık. Cihangir'in ara sokaklarını dolaşıp durdum, 2. elci bulabilmek için. Patronum birkaç yeri aradı ama kimse bu masaları almıyordu. Üzüldük. Neyse ki ben Cihangirde dolaşırken masalarla ilgilenebilecek birini buldum ve aracıyla gelip ofis mobilyalarını aldı. Masalarımız son derece güzeldi. Ön kısmında camı vardı. Hiçbir çiziği yoktu. Kaliteli malzemeden yapılmıştı.

Ofis Mobilyaları

Aracıyla masaları almaya gelen abiyle arkadaş olduk ve birbirimizin telefon numaralarını aldık. Ben de evime kitaplık almak istiyordum ve bu kitaplığı ondan almak istediğimi söyledim. O da tabii ki dedi. Fakat elinde henüz bir kitaplık olmadığını söyledi.

Ofis Koltuk


Orta sehpaya da ihtiyacım vardı ve biran önce bu eksiklerimi gidermem gerekiyordu. Online alışveriş sitelerine bakmaya başladım ben de. Gezinirken çok faydalı bir site buldum. Bu sitede ofis koltuk, avize, kitaplık, orta sehpa ve daha pek çok ürün vardı. Ev döşemek isteyenler burayı mutlaka ziyaret etmeli. Fiyatlarının da son derece uygun oluşu dikkatimi çekti. Hemen bir tane orta sehpa, bir tane de avize siparişi verdim. Siparişim 3 gün içerisinde evime ulaşmıştı. Çok mutlu oldum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder