13 Eylül 2013 Cuma

Bahçe Keyfi

Bahçede vakit geçirmekten çok hoşlanıyorum. Benim için yazları yazlık bahçesi, kışları küçük kapalı terasım evin en sevdiğim yeridir. Bahçe işleri ile uğraşmaktan da oldukça keyif alıyorum. Çim biçme makinası ile bahçeyi düzenliyorum. Çeşit çeşit çiçek ekiyorum. Düzenli olarak çiçeklerimi, çimleri ve ağaçları suluyorum. 



Bu sene bir kaç sebzede ektim, filiz vermesini bekliyorum. Bahçemde bir de küçük süs havuzu var. Düzenli olarak bu süs havuzunun bakımını yaptırıyorum. Küçük bir dalgıç pompanın oldukça yardımı oluyor. Küçük süs havuzumu hep berrak tutuyor. Bahçemde en sevdiğim şeyler arasında bahçe mobilyalarım da var. Dekorasyon mağazalarından pek çok bahçe mobilyası satın aldım. Hasır sandalyeler, bir yemek masası, küçük bir sehpa, kocaman bir çardak ve hamak. Hamak ve çardakta vakit geçirmekten çok hoşlanıyorum. Çardağın gölgesinde kitap okumak gibisi yok benim için. Tüm bahçe mobilyaları eşyalarımı Evidea isimli bir online alışveriş sitesinden satın alıyorum. 



Bahçe mobilyalarımı beğenen herkese Evidea'yı tavsiye ediyorum. Evidea'dan bahçe mobilyasının yanı sıra bir adet çalışma masası da satın aldım. Oldukça rahat ve çalışmak için ideal olan çalışma masası modeli hem uygun fiyatlı hem de oldukça işlevsel bir modeldir. Çalışma masası modelinizin rahatlığı oldukça önemlidir. Birbirinden güzel çalışma masası modellerini Evidea'da bulabilirsiniz. En güzel çalışma modellerini uygun fiyat ile satın almak istiyorsanız mutlaka Evidea online alışveriş sitesine bir göz atmalısınız.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder