25 Temmuz 2013 Perşembe

Yeni Ofisime Merhaba Deyin

Şahane bir kariyere kavuştuğum şu günlerde ofisimi baştan aşağıya yeniledim. Bu yenilemeyi yaparken ofis mobilyaları hakkında her türlü bilgiyi edindim. Ofis mobilyası dendiğinde aklımıza hemen sıkıcı masalar ve sandalyeler gelir. Bildiğiniz her şeyi unutun. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Yetenekli dizaynırlar sayesinde çok farklı ve zarif ofis mobilyaları üretiliyor. Renkli ve canlı mobilyalardan hoşlanıyorsanız bu mobilyalar tam size göre. Ben ofisimi yenilerken perdelerden, masalara, raflardan, dosyalara kadar her şeyi baştan sona yeniledim. Bütün kötü hatıraları da çöpe atarak kariyerimde güzel günlere başladım.


Artık her şey istediğim gibi. Düzenli bir ofis istiyordum ve yeni ofis mobilyalarım sayesinde çok düzenli ve şık bir ofise kavuştum. İş arkadaşlarım da bu değişimden son derece memnunlar. Eskiden bir dosyayı saatler süren aramalar sonucunda buluyorduk. Yeni  ofisimde ayrı bir odaya sahibim ve misafirlerim geldiğinde odamda ağırlıyorum. Ofisimi dekore ederken rahat koltukların bulunmasına da ayrı bir özen gösterdim. Çünkü iş görüşmeleri, toplantılar derken çok uzun saatlerimizi ofiste geçiriyoruz. Eğer konforsuz koltuk ve sandalyelerimiz olursa iş bizim için işkenceye dönüşür. Bunu önlemek için en baştan önlemimizi alarak rahat ve ortopedik koltuklar aldık. Odama ve ofisin toplantı salonuna bu koltuklardan yerleştirdik. 


Beyaz rengin iş yerleri için son derece uygun olduğunu düşündüğüm için toplantı salonunu beyaz renk bir masa ile dekore ettim. Beyazın dinlendiren ve zihni temizleyen bir özelliği olduğunu düşünürüm. Bu yüzden beyaz rengin ağırlıkta olmasını istedim. Toplantı salonunda geçirdiğim bütün zamanı verimli geçirmek istiyorum.


Dekorasyon sırasında iş arkadaşlarımı da unutmadım. Onların da ofis mobilyalarını yeniledik ve ferah alanlar yarattık. Yeni ofisimize gelen herkes dekorasyonu hangi iç mimara yaptırdığımızı öğrenmeye çalıştı, oysa her şeyi kendimiz seçmiştik. 


Klasik tarzı sevdiğim için odamda beyazlara ve klasik tarzda mobilyalara yer verdim. Klimanın yerini de doğru ayarlayarak ofisimi baştan yarattım. Artık işe geldiğim andan itibaren çok büyük bir keyifle bütün işlerimi yapıyorum. Dekorasyon sayesinde işlerimin hızlandığını da fark ediyorum. Çünkü aradığım her şey elimin altında ve düzenli olduğu için iş süremde ciddi bir azalma yaşadım. 


Kitaplık da benim için çok önemlidir. Kitaplarımı kolay kolay kimseyle paylaşamam. Ofiste de sürekli olarak kitaplarım kayboluyordu. Ben de çok zarif ve şık bir kitaplık alarak küçük bir okuma köşesi tasarladım. İş arkadaşlarım da bu duruma çok sevindiler. Kahvesini kapan kitaplığın yanında bitiyor ve keyifli sohbetler ediyorlar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder